divendres, de novembre 18, 2005

On dimonis ho penges això ?

En/na Pere Manubens Bertran ha escrit:
Assumpte: mentidetes

Hola Santi.
Ahir pensava –els fotógrafs també mentim— que havia fet una foto que mai l’havia feta ningú.
I com que no vaig poder fer-la, la vaig inventar.
I cada vegada que la miro, m’agrada més !

———————

De: Santi Pau. Enviado el: miércoles, 16 de noviembre de 2005 13:55. Para: Pere Manubens Bertran
Asunto: Re: mentidetes

Molt bé !
Però on dimonis ho penges això ?

———————

Assumpte: mentidetes
Data: Wed, 16 Nov 2005 16:31:56 +0100. De: Pere Manubens Bertran. A: Santi Pau

Ho penjo al meu cap, o al meu cor... són les fotos que cada dia veig i que no he pogut fer o no podré fer mai, i, a vegades, al explicar les fotos, explico coses que, o bé han passat en un altre moment, o bé han passat, però que no eren. Això, o que potser no han passat però les he sentides.

———————

Bandeja de entrada. MSN - Más Útil Cada Día. Página principal. Mi MSN. Hotmail. Search. Compras. Messenger. Grupos. Comentarios. Ayuda