dijous, de novembre 17, 2005

el Ferriol i la balda

La Mercè, una amiga de la parròquia, ja te uns quants néts. El dimarts, tornant amb el cotxe li dèiem amb la Isabel que ens agrada molt l’edat de quan els nens comencen a parlar, per allà l’any i mig o dos anys, i la Mercè ens va fer riure quan ens va explicar com el Ferriol, que deu tenir dos o tres anys, s’havia quedat tancat al lavabo i no podia sortir. La seva mare hi va anar preocupada i, des de fora, va fer esforços per explicar-li com havia d’obrir la balda aquella que se li havia travat. Al final van aconseguir treure’l de allí dins i, quan va arribar el pare del Ferriol, la Mercè li va dir al nen: —Explica-li al pare què ha passat aquest matí! El Ferriol li va dir al pare, ben decidit: —He tancat la mama a fora!

2 Comments:

Blogger Pere Manubens said...

Genial!, jo també recordo una vegada que vaig venir a Santpedor, potser la primera, i tú o la Isabel va dir: qui vol coca-cola? i van saltar, un va dir jo, un altre, jo també i un altre jo també, i un altre jo també, i, em sembla que va ser el Linus, va dir, jo tampoc! quin tip de riure.

12:26 p. m.  
Anonymous Anònim said...

A més de dir més del que diu aquest relat em va recordar el d'un escriptor (no recordo qui) que quan tenia uns cinc anys, en tornar al vespre cap a casa (vivíen als afores d'un poble i el seu pare era metge) va trobar la casa buida. Va decidir seure als graons del porxo i esperar. Per les raons que fossin els seus pares no van poder tornar al poble aquell dia i el nen va haver de fer nit assegut al porxo. (Quina nit!) L'endemà, a trenc d'alba van arribar els seus pares de l'emergència i li van ensenyar... que la porta era oberta ! L'escriptor es pregunta fins a quin punt tota la seva vida va estar marcada pel fet que si aquella nit s'hagués aixecat i ho hagués intentat... la Porta era oberta !

6:54 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home